Time management

Meer doen.... door minder te doen

Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn. Maar er zijn echt technieken en theorieën die bij véél mensen echt een verschil hebben gemaakt. Gevolg: meer rust en uiteindelijk meer uit de handen krijgen. Een volle agenda kan namelijk ook verkrampen.

We kennen het allemaal wel het is druk, er komen ook nog onverwachte zaken tussendoor en je hebt ook nog allerlei taken liggen die nog gedaan moeten worden. Een aantal van die taken heb je al meerdere malen doorgeschoven. Maar ja, het gaat vandaag weer niet lukken. Nog maar eens doorschuiven.

Als we hiervoor gaan zitten gaan we eerst een kijken hoe je het nu doet en waar je regelmatig tegenaan loopt. Daarna gaan we kijken welke techniek of manier het beste bij jou past. Er zijn er meerdere maar wat de beste manier is of hoe je het het beste kunt vastleggen is per persoon verschillend.

Ook hier geldt weer: als je niet tevreden bent hoe het gaat MOET je veranderen.

Kleine dingen die een groot verschil kunnen maken

Bij het onderwerp time management kunnen enkele kleine veranderingen soms echt voor een verbluffend resultaat zorgen.

Gevolg:

  • Meer rust
  • Meer in controle 
  • Meer tijd om de belangrijke zaken beter uit te voeren.
  • En niet te vergeten MEER tijd om je mensen beter te maken. Iets waar veel ondernemers de tijd niet voor gevonden krijgen.

Wat zou het kunnen opleveren als dat lukt.

Met het HELE team de weg omhoog. Hoe gaaf zou dat zijn?!

 

(Timemanagement komt meestal aan bod bij de meeste management trainingen maar kan ook individueel ter sprake komen)